Eventy. Jak my to robimy?

Staranność w organizacji, kreatywność i odpowiedzialność to najważniejsze elementy aby event mógł odnieść sukces. Kluczowymi etapami w procesie planowania eventów jest analiza potrzeb klienta, projekt, przygotowania logistyczne, realizacje wykonawcze i realizacja końcowa.

Tworzenie tego typu wydarzeń to złożony proces, do którego niezbędni są specjaliści z wielu dziedzin, zaczynając od project managera, grafików i techników, realizatorów wizji, kończąc na każdej osobie odpowiedzialnej za demontaż.

Czym zajmuje się Nasza agencja?

Burza mózgów to nasza codzienność, ponieważ chcemy aby każde kolejne wydarzenie zaskakiwało i było unikatowe w każdym aspekcie.

Nasz zespół specjalistów sprawia, że każdy event jest szyty na miarę pod potrzeby Klienta. Jesteśmy skrupulatni podczas omawiania przesłanego briefu, zadajemy kluczowe pytania, które pomagają nam dokładnie określić to, czego potrzebuje Klient na swoim wydarzeniu.

FAQ

Od jakiej liczby osób wydarzenie nabiera rangi masowego wydarzenia?

Event, który zakłada uczestnictwo ponad 750 osób jest uważany za wydarzenie masowe. Podczas planowania eventów, bardzo istotną kwestią jest oszacowanie liczby uczestników, ponieważ w przypadku imprez masowych musi być spełnione wiele czynników, m.in.: zezwolenia i licencje, zarządzanie tłumem, bezpieczeństwo publiczne, służby techniczne, opieka medyczna, zgodność z prawem czy ochrona środowiska. Z tego względu czas organizacji takiego spotkania znacząco się wydłuża, dlatego warto o tym pamiętać, aby z odpowiednim wyprzedzeniem zacząć planować wydarzenie.

Jakie mogą być formy promocji eventu?

Działania promocyjne przed wydarzeniem są kluczowe dla przyciągnięcia uwagi potencjalnych uczestników i zwiększenia świadomości o wydarzeniu. Działania promocyjne mogą obejmować szereg różnych elementów. Poniżej podajemy kilka
z nich

-> Dedykowana strona internetowa zawierająca informacje o wydarzeniu (atrakcje, agenda, zespół muzyczny, formularz zgłoszenia).

->Social Media Marketing oraz kampanie e-mail (wysyłanie zaproszeń, newsletterów
i powiadomień e-mail do potencjalnych uczestników, tworzenie i zarządzanie profilami na platformach społecznościowych, publikacja regularnych aktualizacji, tworzenie wydarzeń na Facebooku, Twitterze itp.)
-> Reklama online ( reklamy Google Ads, reklamy na Facebooku, czy banery reklamowe, aby dotrzeć do szerokiej publiczności).
-> Współpraca z influenserami, którzy mogą promować wydarzenie na swoich kontach społecznościowych
-> Promocje i rabaty. Wysyłanie informacji prasowych do mediów lokalnych, branżowych, oraz zapraszanie dziennikarzy do relacjonowania wydarzenia.
-> Spotkania Przedsprzedażowe (organizowanie spotkań przedsprzedażowych, konferencji prasowych, czy prezentacji dla mediów.Nasza agencja posiada w swoim zespole specjalistów ds. marketingu, którzy mogą pomóc w opracowaniu strategii promocyjnej oraz w realizacji konkretnych działań marketingowych przed, w trakcie
i po wydarzeniu.

Czy agencja pomaga w wyborze jaką formę ma mieć event?

Jak najbardziej. Dzięki naszemu 20-letniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie profesjonalnie doradzić w kwestii formatu tego typu wydarzeń, czy ma być to event na zewnątrz lub pod zadaszeniem. Często za sukcesem eventu stoi miejsce oraz format imprezy, to czy organizator jest przygotowany na niepogodę, czy strefa znajduje się
w atrakcyjnej lokalizacji i swoją architekturą przyciąga uczestników.

Do góry